مصاحبه آرشیو خبر ها
مهم پیروز شدن است

مهم پیروز شدن است

آلوارو موراتا مهاجم جوان یووه که برخلاف هموطن خود شرایطش در بیانکونری روز به روز بهتر می شود و در بازی های گذشته همواره جز بازیکنان خوب و موثر یووه بوده است در مورد گلی که دیشب برابر چزنا بثمر رساند و البته تساوی که مقابل این تیم بدست آمد اینگونه گفت :

برای دومین بازی پیاپی برای یووه گل زدی ..

" گل زدن همیشه اتفاق خوبی برای یک بازیکن است ولی وقتی شما گلزنی می کنید اما تیم برنده نمی شود در واقع این گل اهمییت خود را از دست می دهد. بازی برابر چزنا همانطور که می دانستیم سخت بود اما باید برابر این تیم برنده می شدیم "

" ما فاصله امتیازی خوبی با رُم داریم و دلیلی برای نگرانی و فکر کردن به این تیم نیست. یووه فقط باید برنده شود و این چیزی است که در نهایت موجب قهرمانی تیم ما خواهد شد . البته بازی های اینچنینی می تواند یک تلنگر باشد و ما را دوباره هوشیار کند "

" بازی در زمین چمن مصنوعی تیم چزنا یکی از مشکلات ما بود و همه تیم هایی که به اینجا می آیند همین دردسر را دارند ، البته آنها خیلی خوب بازی کردند و در واقع باید گفت بازی کردن در این زمین را می دانند "

" چزنا تلاش زیادی کرد و توانست ما را خوب تحت فشار قرار دهد . ما اکنون تنها به بازی با آتالانتا فکر می کنیم و بازی با چزنا برای ما تمام شده محسوب می شود و تنها نکاتی که از این دیدار لازم است را بخاطر خواهیم آورد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: